Haha, du tror alltså att jag bloggar om film?

Till att börja med vill jag understryka att det här inte är någon jävla filmblogg. Det här är facit på vilka filmer som är värdelösa och vilka som är ännu sämre, inget annat. Du som läsare har all rätt i världen att påpeka vad du anser vara felaktigheter men eftersom jag aldrig har fel så är enda chansen att du ska få rätt att du helt enkelt håller med mig. Och ja, varför skulle du inte hålla med mig? Det här är ju facit, men vi kallar det IMBd.

Projektet går helt enkelt ut på att jag kommer ge er svaret på vilka filmer ni inte bör se och vilka ni helst ska undvika. Skulle ni (mot förmodan) ha sett någon av filmerna redan så ja, synd för er.

Jag vill påpeka alla filmälskare att det här kan bli ett ganska smärtsamt projekt för er. Eftersom jag aldrig varit inne i det så brutalt värdelösa tillstånd ni kallar ”filmträsket” så kan man säga att mina erfarenheter gällande just film är aningen begränsade. Det här är ju något som är otroligt positivt givetvis eftersom jag kan se i princip vilken film som helst och inte vara påverkad på förhand. Det här med att komma ihåg namn på skådespelare eller manusförfattare kan ni till exempel bara glömma, det här är ingen jävla filmblogg!

Eftersom vi inte ska vara korrekta en enda gång under den här sidans överlevnad så har jag redan sett fem filmer men nej, jag orkar inte skriva något om dem utan ni får nöja er med facit.

Frågor på det? Nej, tänkte väl det.

Om M

Tittar inte på film.
Detta inlägg publicerades i Övrigt och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar